dilluns, 8 de setembre del 2008

em recorda una caixa de nines (sílvia)







Vet aquí el regal que he preparat per a la Mònica. Va ser el seu aniversari... i vaig pensar fer-li unes arrecades que, per una banda, li agradessin i per l'altre parlessin del viatge que vaig fer a Polònia. A partir d'aquelles idees vaig crear aquestes arrecades-joc; per una banda tenen un cert to oriental, de fanalet, la Moni és una apassionada de la cultura oriental. A més a més, una de les arrecades a dins porta 27 discs fets amb paper d'origami. L'altra, porta 27 discs de 27 papars que vaig anar recollint la llarg del meu viatge per terres poloneses, en certa manera, és com si li estigués explicant el viatge a la Mònica. A més a més, els discs de paper es poden fer posant un dels discs de plata coma motlle, per tant, la Mònica pot reconvertir les seves arrecades fent discs amb els materials que més li agradin. Felicitats!

1 comentari:

meritxell ha dit...

Hola, jo sóc l'afortunada que va rebre les arracades :) La veritat és que són molt maques i originals. Encara he d'experimentar amb elles perquè donen molt de joc!
Continua així Sòcia, vas per bon camí.

La Sous.